Nog 9 weken! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Hans en Nicolette Elenbaas - WaarBenJij.nu Nog 9 weken! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Hans en Nicolette Elenbaas - WaarBenJij.nu

Nog 9 weken!

Door: Nicolette

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nicolette

10 Augustus 2018 | Nederland, IJsselstein

Over 9 weken is het zover. We willen al jaren naar Nieuw Zeeland en nu gaat het er echt van komen. Het was lang onduidelijk of deze reis, die we al in januari boekten, ook echt door zou kunnen gaan. Dat had alles te maken met de gezondheid van Hans. Hoewel hij dit jaar voor de tweede maal moest worden geopereerd, gaat het heel goed met hem en hebben we er alle hoop op dat het gaat lukken. 9 weken lijkt nog ver weg. Maar toch zijn we begonnen met de voorbereidingen. Ook deze blog is daar onderdeel van. Wij zouden het leuk vinden als jullie ons volgen en zo een beetje meereizen straks. Als je dat een leuk idee vindt, meld je dan aan als volger. Je krijgt dan een mailtje zodra er een nieuwe blog is. Hartelijke groet! Hans en Nicolette Elenbaas

• 08 September 2018 - 19:50

Lieke:

Super leuk! Verheug me nu al op jullie eerste blog! :)

• 09 September 2018 - 07:49

Marrion:

Wat een mooie vooruitzichten! Nu lekker genieten van de voorpret!

• 12 September 2018 - 08:46

Anje Hartgers:

Super blij voor jullie dat jullie nu echt plannen kunnen gaan maken .

• 21 September 2018 - 05:00

JOHN RIA:

Geweldig Hans en Nicolette,wat geweldig dat jullie reis door gaat ,veel plezier met de voorbereiding .