Nog 3,5 week! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Hans en Nicolette Elenbaas - WaarBenJij.nu Nog 3,5 week! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Hans en Nicolette Elenbaas - WaarBenJij.nu

Nog 3,5 week!

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nicolette

20 September 2018 | Nederland, IJsselstein

Wat vliegt de tijd! Over ruim drie weken is het 14 oktober en vliegen we naar Hong Kong! Er valt nog zoveel voor te bereiden. We hebben een heel lijstje en dat wordt eerder langer dan korter. Zo zaten we vanavond weer met de kaart op tafel om de route verder te plannen. De route wordt net als het lijstje ook steeds langer ;). Hadden we eerst een heen en weertje gepland naar de Bay of Islands op het Noordereiland, nu wordt dat toch een leuk rondje. Kunnen we ook een bezoek brengen aan vrienden van mijn zus in Okaihau (die namen! je breekt gewoon je tong) en de Kauri bomen bekijken. O ja, en het blijkt een feestweekend te zijn als we in Nieuw Zeeland aankomen en dan is iedereen vrij. Dus toch maar vast de eerste camping geboekt.

En zo blijf je lekker bezig!

Verder proberen we grip te krijgen op ons nieuwe chromebook, een prachtig klein pctje die mee op reis gaat en alle ins- en outs van dit blogprogramma. Hoe krijg je er nou een foto op?? En dan gewoon rechtop?

Kortom, er wordt hard gewerkt aan de Overwaard en we hebben nu al ontzettend veel zin in onze reis.

• 20 September 2018 - 17:37

Anje:

Ja Nic &Hans het schiet al op . Ik ben straks zo benieuwd naar jullie verhalen

• 20 September 2018 - 18:19

Chantal:

Leuk die voorbereidingen! Geniet van de voorpret!

• 21 September 2018 - 09:28

Michiel:

Al druk bezig met alles uitzoeken?

• 24 September 2018 - 18:22

Lein:

YES!
    De blog is er, en hoe je er foto's op krijgt komt ook nog wel goed. Het houdt je bezig en voor je het weet zitten jullie in het vliegtuig!
    Natuurlijk is het een feestweekend als jullie eindelijk aankomen, duhu!
    Alle Kiwi's zijn al druk een welkomsdans aan het oefenen.... ;-))
    Voorpret is heerlijk, geniet ervan!