In de ban van de reis! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Hans en Nicolette Elenbaas - WaarBenJij.nu In de ban van de reis! - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Hans en Nicolette Elenbaas - WaarBenJij.nu

In de ban van de reis!

Door: Nicolette

Blijf op de hoogte en volg Hans en Nicolette

12 Oktober 2018 | Nederland, IJsselstein

Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover! Onze reis naar Nieuw Zeeland begint zondag. We kunnen bijna niet meer wachten. Vandaag pakken we de koffers in. Om alles er in te krijgen hebben we de kleren opgerold. Dat scheelt echt ruimte.

Zondag vertrekken we dus. De reis begint met een paar dagen Hong Kong. Dan vliegen we naar Auckland, waar een camper voor ons klaar staat. Het plan is een reis over zowel het Noorder- als het Zuidereiland te maken. Aan het einde van de rit leveren we de camper dan weer in op het Zuidereiland, in Christchurch.

Maar zover is het gelukkig nog lang niet!

We genieten enorm van de voorpret. Zo kregen we veel informatie van vrienden die deze mooie reis al gemaakt hebben. Ook is er al een hele mailwisseling geweest met Jeannette, de vriendin van mijn zus. Zij woont in Okaihau en we gaan haar en haar man bezoeken. Van lieve vrienden kregen we een kaartje en een klavertje vier voor de reis. Dat gaat zeker mee in de koffer.

Zondag brengen Marjolein en Wim ons naar Schiphol. Zo fijn!

We houden jullie op de hoogte. Tot ziens eind november!

• 12 Oktober 2018 - 11:09

John Ria:

Lieve allebei,

Een hele mooie reis toegewenst en we kijken uit naar jullie mail en foto,s.
    Enjoyyyyyy.

• 13 Oktober 2018 - 05:21

Agnes Jonkman:

Nicolette, heel veel plezier beiden, ik zal je blog blijven volgen. Succes.
    Gr. Agnes

• 13 Oktober 2018 - 06:35

Anjehartgers:

Nic& Hans we wensen jullie een helegoede reis en ga vooral genieten . Liefs Anje

• 13 Oktober 2018 - 08:41

Anita Riegman :

Fantastisch zo'n reis. Kijk uit naar jullie verslag om te volgen. Geniet van alles.

• 13 Oktober 2018 - 10:05

Inge Hartgers:

Loeve allebei, goeie reis en de groeten aan Jeannette en Hans! XX

• 13 Oktober 2018 - 17:22

Odile Klok:

Hans en Nicolette, heel veel plezier met z'n tweetjes op deze mooie reis!

Groetjes, Henk en Odile

• 14 Oktober 2018 - 12:31

Harry En Carolien :

Het is begonnen , op weg naar Down Under , we genieten mee van jullie avonturen !!
    Een goede reis